Välkomna hit!

Personen bakom bloggen är en 23-åring med kärlek till matlagning och bakning. Älskar att experimentera i köket – även om det kanske inte alltid blir lyckat. Dock kommer jag inte presentera mina misstag utan endast framsteg. Brinner för att skapa mat och bakverk som gynnar kroppen väl. Efter många år där i princip alla dieter som någonsin funnits testats insåg jag att det hälsosamma valet var det bästa för mig. Lever sockerfritt och väljer så ofta som möjligt att välja bort gluten, kött och mejeri. Som tidigare vegetarian (och vegan) fanns det vissa recept som fastnade och fortfarande används.

Efter flera önskemål på recept till bilder som lagts ut på mat och bakverk är detta min köksblogg där min hobby kommer synas. Känn er fria att fråga om något är oklart eller "utmaningar" på nya saker att skapa!

 

Kommentera här: